Friday, April 23, 2010

semenjak kau hadir dalam hidupku :)



setiap hari menghitung hari
dan juga menunggu detik :))

hati akan tersenyum tatkala melihat itu


bila hati mula tersenyum,

ia terukir di bibir

senyum itu seakan bukan sampai ke telinga,

tetapi sampai ke eropah


bukan sahaja terbit senyuman
tetapi lahir bunga-bunga di hati
saya suka :)


jangan pergi cepat sangat
nanti saya rindu

huhu..


hahaah..cam ape..
power x ayat aku.hahaha
ni di sebabkan keterujaan aku tengok drama siri

ADAMAYA

best giler!!hari-hari dari isnin-khamis
kul 6.30 da terpacak kt depan tv.
aku suka giler citer nie
serius!!!

so,ade aku kesah??!!
hohoho~~
p/s:nak suami mcm ADAM lakonan sein ley??sweet sgt!!i loike.heheh ;)

5 comments:

jimah said...

weyh... lelaki mcm tu xde kat dunia ni.. lau ade lelaki yg ade dslr pon, dye akan annoying giler, mmg x gentle langsong.. ahahha...

btw, kite kn x ske cite bersiri, sbb kne tunggu tiap2 ari, tp kite ske cite tu.. n overall, lisa suriani de gtaw, de 23 episod sume skali, so, biler da abes, kite bru nl donlod.. bijak x?? ahahhaa..

maklongon9shoppe said...

ha.... cari orang yang sayangkan kita sepenuh hati... jgn kita yang sayang sepenuh hati, sanggup berkorban jiwa raga, tp pihak yang lagi satu wat derk je...
lagi satu, hargai orang yang kasihkan kita. Jgn nnt org tu dah tak de baru nak tergadah.

MakLong pun follow cerita ni... best...

Anonymous said...

hahahhaaa.x abes2 ngan adamaya..
da balik umah suke la..heheh..

~~Sue eLLa~~ said...

sayang......sue pun tgk gak!!!!!!!hahaha..sangat suka kan B....hahaha.....bbbb....aiyo dah kawen pun ader orang panggil Maya b..haha

Fatin Azaty said...

maklong>>btul2..jgn bile org 2 da xde,bru nk trngadah.huhuhu..
*terkena lak..hehehe

jimah>>amboi..download ea,nnt kite nak..hehehe

eika>>mestilah..hehehe..

sue>>best kan.hehehe