Thursday, November 22, 2012

Untuk Dia.. HEYY!!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..kembar dua dan kembar satu bertemu lagi pada tahun 2012 ni. Dan Alhamdulillah,genap lah 2 tahun usia perhubungan aku dgn mamat poyo ni.hee..mamat poyo mane ye??meh sini aku tunjuk sape die..
haa..kan aku da kate,poyo kan??hee.. *jgn marah na..* ini lah orang yang dinama kan Abdul Qadir Bin Abdullah Sani. Aku kenal dia masa aku 1st sem degree kat UiTM Sri Iskandar. Dia ni jiran aku,blaja kt KPM Sri Iskandar tu haa..tapi tak pernah berborak pun. juz penah nmpak sekali dua je. so mcm mana ley smpai jadi cam skrg? haaa..kiteorg kenal lepas 2.haha..knl hati budi kt YM.hee... Alhamdulillah smpai sekarang.. so Abdul Qadir,i have something for u :)








So,ini la yang termampu..hee.

Dear Qadir,
Walaupun perjalanan kita jauh lagi n banyak lagi yang harus kite tempuh, saya sentiasa berdoa yang terbaik untuk hubungan kita ni. Apa pun kita just follow the flow. Thank you so much sbb ada dalam hidup saya, jadi peneman saya, jadi coach saya, jadi penasihat saya, jadi seorg abang yang garang kpd saya :p, jadi kawan baik saya, jadi kawan gadoh saya, jadi teman yang sweet bagi saya, jadi teman yang snggup susah senang dgn saya.. i really appreciate it. Thanks a lot :') ILYSM!!

p/s: muke duduk umah mmg sememeh je.nak letak muke time g ofis,mcm da byk sgt je muke aku.hee..btw,ignore tulisan yg buruk itu.huhu

4 comments:

jimah said...

alahai.. suweeetnyeeeeeeeer...

weyh, nanti gtau tema warna ape.. nak beli baju sesiap.. cam x lame lagi je ni.. ahahaha..

Fatin Azaty said...

hahaha..xtau la bile jimah.doa kn tau..hee

BadekGonzalez said...

pergh...pergh...perghhh!!!!

Fatin Azaty said...

xyah nak pergh sgt badek!!