Tuesday, November 30, 2010

p/s:Budak Besar Sikit

sejak kebelakangan ni asyik nak buat entry geli geli je.tapi jangan muntah banyak sangat bila baca. (ko ingt ade org bace ke ko punya blog nie?booo fatinn!!) Ok,berpijak di Bumi Yang Nyata Balik. Tapi nak buat macam mana kn,hati tengah berbunga bunga.AAuuwww!!. Sila jangan tanya dengan lebih lanjut.hehe.Saya akn berasa malu nnt.hehe (reti lak ko rasa malu ye fatin azaty)hoho.Ok,capangkan telinga,bulatkn mata,sediakn plastik untuk muntah hijau sekarang..eeeeuuu..hehe

hey KAMU istimewa
hey KAMU gembirakan saya
hey KAMU buat saya rasa d'hargai
hey KAMU mantol!!hehe
hey KAMU...........xtau lg da..hehe

hey KAMU,,,,,,,,,, saya sayang KAMU


p/s:permintaan istimewa,harus diturutkn :) F. C . Q

:: kelebihan kamu akn melengkapkn kekurangan saya & saya harap kelebihan saya akan melengkapkn kekurangan kamu.So, dengan itu kita akan saling melengkapi :)) ::

5 comments:

jimah said...

woah!!! siapekah fatin?? sharing is caring!!

matahari said...

fatin azaty jgn nk kedekut ok?

Fatin Azaty said...

jimah:hehe..blek sni dulu..bru kite open table.blnje aku minum dlu ka,mkn dlu ka..tp 2 blum mnjanjikn ape2 la..hehe

matahari:ala,bru skrg ni fatin azaty nk kedekut ckit.bole trime x agk2..hehe

Ninja Padang Kota said...

wiwitt.

eh aku antara orang yang baca blog kau dalam senyap. :)

Fatin Azaty said...

acap:ape wiwitt??hehe..thnks r weh.muntah hijau x bce entry aku yg ni??hehe