Monday, November 2, 2009

Majlis Perkahwinan : Nur Ziema & Suhaimi
1 nov 2009
, Sementa Klang..

Aku blik ke rumah untuk menolong di majlis perkahwinan kakak sedara ku ini.Walaupun di minggu exam.Dah lama x balik.Rindu rasa nya.huhu..Alhamdullilah majlis berjalan dgn lancar.Aminn...

Aku pun berusaha sedaya upaya untuk menolong apa yg patut.Da besor kn,pndai2lah bantu sedara mara.Tapi tetap x lupe untuk study.Lagi2 bile tau carry mark yang agak teruk.uhu.rasa cam badan kt ume,tapi jiwa resah Dan gelisah.uhu.tak pe2.Hidup msti di teruskan.Perjuangan harus disemangat kan.ha??hehe..

Malam 2 lak acara buka hadiah.dan ade karoake.Macam biase r.Aida xiaojie call,borak2 jap.Tetiba kecoh kt dlm umah.Ramai yg kelam kabut.Bile aku masuk,aku terkejut giler.Ya Allah,kenapalah jadi camni??.KEBENARAN mule muncul dan KEJAHATAN menunjukkan belang.Subhanallah..!!!.Aku terus x tenang & asyik pikir dan pikir.

Ish!!xley jadi,selasa ade paper.Kene fokus2!!uhu.
YaAllah,Kau lindungi la Keluarga ku Ini..Aminn...

tgh cari mood nk study OB
tgh pk sape nk amek nnt kt bus stesen.uhu
mcm2 la.huhu

i need sum1 to tell everything..
huhu..

No comments: