Sunday, January 10, 2010

Perjuangan Harus Diteruskan

END of the story ok???
plizzz2!!!
hehehehe...

*penat*

aku tidak sanggup untuk memenatkan diri sendiri dengan benda-benda
macam tu.
aku pun tak nampak sangat destinasi nya
apatah lagi laluan-laluan yang menuju ke destinasi
(so,lagu destinasi cinta,jgn tujukn utk aku..hahahaha)

lebih baik aku fikirkan perjuangan ku di semester akhir nie..
*ceh2...hehehe..
semester akhir ni aku dpt rasakan,sangat la busy.
walaupun subjek ada 4 je!!

1) Fundamentals of Entrepreneurship ( ENT 300 )

2) International Business ( MGT 361 )

3) Research Methodology ( MGT 369 )

4) Principles and Practices of Selling ( MKT 361 )

ha....amek kau!!huhuu
tapi bila da seminggu pergi kelas untuk pengenalan ni..
hmmm..interesting kot!!!
hahaha..okay!!semangat berlumba lumba..hehhe

p/s::bru balik dari seminar keusahawanan di muar.sgt penat n ngantok giler!tp xnk tdo di ptg hari..huhuhu..thn wahai mata!!

No comments: