Tuesday, February 21, 2012

Tentang Rasa

Tentang Rasa

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Izinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

tetiba perasaan sebak datang bila dengar lagu ni. Aku tak tahu kenapa.Apa yang pasti apa yang aku rasa setiap saat, setiap pertemuan bersama kamu, setiap panggilan dan setiap pesanan ringkas buat perasaan aku terhadap kamu semakin kuat dan aku berdoa kepada-Nya semoga cinta kita diberkati oleh Nya. Aminnn..

p/s:aku rindu sgt sama kamu.siyes!!!

No comments: