Tuesday, June 5, 2012

Awak sudi JALAN SEIRING dengan saya?

saya tahu saya bukan seorang wanita yang baik untuk awak. Saya sering buat awak rasa sesak, saya mengada ngada, saya sering buat awak marah, saya tak fikir pasal kehidupan awak, saya lupa yang awak ada 'life' awak sendiri.

Saya mengaku itu SILAP saya..

Tapi saya sangat berharap awak jalan seiring dengan saya. Andai saya terpelecok atau terjatuh, saya harapkan awak pimpin saya, bukan berjalan depan saya dan hanya pandang serta suruh saya bangun. Andai jalan itu berliku, saya harapkan awak sama sama dengan saya tempuh jalan berliku itu. Saya tahu awak harapkan tidak ada apa apa yang berlaku sepanjang perjalanan, awak nak keadaan sentiasa baik, tapi saya manusia sering kali melakukan kesilapan dalam perjalanan. Tapi boleh kan awak jangan biarkan saya terkedek kedek kejar awak yang da berada di depan? saya tahu perjalanan kita masih jauh cuma.. saya nak jalan seiring dan sama-sama dengan awak

p/s: sentiasa berdoa mengharapkan yang terbaik.

perjalanan yang kita tempuh tak semestinya sentiasa indah.bole jalan dengan saya?

No comments: