Sunday, October 21, 2012

Currently...

Assalamualaikum..

Asal aku nak post something,mesti akan berkaitan dengan blog ni da berhabuk.haha.tak tahu la kenapa sifat malas ni menebal dalam diri untuk update blog.tapi kekadang keinginan nak update memang membuak buak.tp bile da klik kt 'new post' terus jadi blur.fatin..fatin..apa nak jadi ni..

kalau ikutkan ni aku tak plan pun nak post something. & xde idea pun.emm..xpela,aku just cite pasal perkembangan aku sekarang la.

Aku sekarang unofficial graduated from UiTM Seri Iskandar dr jurusan Bachelor of Human Resource Management.bila nak official nye?haa..tggu 4hb disember 2012 konvo aku kt perak 2. Sekarang ni,aku keje sebagai Penolong Pegawai Tadbir N27 (Sambilan) kt Perbadanan Putrajaya. kalau dulu aku praktikal kat bahagian HR kt situ. sekarang, Alhamdulillah aku dapat kerja kt sini lagi. tapi bahagian lain la. aku diletakkan kat Sub-Unit Taman Warisan Pertanian, Bahagian Operasi & Pendidikan Taman, Jabatan Landskap. haa..bukan men jauh lagi kau menyimpang kan. tapi tak pe,aku still buat kerja pentadbiran & ade sikit la berkaitan dengan HR.hehe

Walaupun kerja aku ni berstatus kan pekerja sambilan,tapi serius aku bersyukur ada kerja.memang aku kalau bole start dari bawah sebab aku tau aku macam mana n pengalaman aku macam mana.apa yang aku nak kan sangat adalah PENGALAMAN BEKERJA. itu yang paling aku nak grab sangat2 ni. so lepas ni nk demand gaji ke,nak demand keje ke..ape ade hal..ye dak? memang aku bersyukur la rezeki yang Allah bagi kat aku ni. aku hanya tanam anggur kat rumah cuma 2 minggu.itu pun 2 minggu relaks kan kepale otak ni yang memag serabut & stress siapkan thesis aku 2.huhu

Jadi,hidup aku sekarang cari duit je.haha..sebab memang aku asyik OT je.tak de la aku ni giler keje n giler OT.cuma aku rasa ni la masanya nak cari duit sendiri. aku pun bukannya ada komitmen lagi. duit yang aku dapat 2 memang untuk aku. selain dari family aku la kn. rasa seronok bila da nak kira gaji, aku buat ot banyak ni,dapat byk ni.lepas 2 mula la ckp,ok lepas ni buat ot lebih ckit. dapat duit bhai. sape yang x nak kan.

Ok la,cukup setakat ni jela dlu. badan aku rase nak demam ni gara2 asyik main hujan je.eh,bukan..da demam da.balik nanti telan panadol.hee..

p/s: follow the flow & pray 4 the best. Amin....


No comments: