Friday, March 20, 2009

BUSINESS???

Hari selasa lepas (17hb mac),zera telah memperkenalkan kat aku tentang uptrend2u. Aku memang berminat kalau sumthing yang ley wat duit. Aku dengan aida and fadli pun dengarlah penerangan zera. Dgr punya dengar,modal dia agak tinggi, dalam 500 lebih.fuh!!!100 pun tak de sekarang..huhuhu..giler sedih hidup kan??bila fikir balik,aku kena usahakan sumthing untuk jangka masa yang panjang.terutama bila fikir pasal ptpn.huhuu..
So,tadi lak lepas jumpa dgn budak2 KRUISE, singgah sekejap kat uptown, terserempak dengan talib. Pastu die perkenalkan satu bisnes dengan modal hanya RM45 sahaja. Then die dengan kwn2 die terngkan pasal bisnes ni. Aku dengan Awas pun dengar dengan penuh minat & tekun. Macam menarik perhatian. Aku fikir memang nak masuk. Awas pun nk masuk n beria ria ajak aku masuk sekali. Aku pun wat deal dengan Awas, n die setuju.
Bila aku fikir balik, kalau aku try bisnes ni dan curahkan sedikit ketekunan,insyaallah aku boleh survive untuk intersesi. Takdela aku nak susahkan parents aku. Aku memang tak sampai hati nk susahkan dieorang. Sangat kesian dengan dieorg..huhuhu..syedih!!!waa!!
Tak pe fatin azaty,kuatkan hati n minda dan teruskan berusaha. Jangan cepat berputus asa.
Aku sentiasa berdoa agar Tuhan permudahkan segala urusan aku asalkan dengan niat saya yang suci..Amiinnn...

No comments: