Thursday, March 26, 2009

TERPERANJAT!!!TIBA-TIBA !!!

25 hb Mac 2009..Rabu..12.32 pm..Klaz Mandarin
Ketika di kelas Mandarin,tiba-tiba aku dapat mesej dari IF.Dia memulakan mesej dengan "hi". Aku pun reply senyap-senyap. Aku reply "hi, qing deng yixia "hehehe.mentang2 kat kelaz mandarin,terus speaking mandarin.ehe~.Lepas abis kelas,aku reply balik mesej dia.Die tanye bila cut?, balik bila?.aku pun jawab cam biasa. Then tetiba dia jemput 5hb datang rumah,ade kenduri katanya. Aku pun cakap la tak dapat datang. Then aku tanya kenderi apa? pas tu dia cakap majlis pertunangan. Aku pun dengan perasaan berdebar tanya lah,if tunang eh? die pun cakap "hmm". Terkejut giler kot..!!!Memang x sangka lah..uhu..Aku pun dengan lagak 'joyah'nye, tnye lah sape bakal tunang IF,then die cakap kalau nk tau, kena datang. Da sah2 aku x leh dtg.Sengal!Die xnk gtau eh..2 pun ssh..mlm 2 pun dgn bersifat 'joyah' skali lg,aku bg msj kt die,tnye lg. Mula2 die main2.ckap nama nye 'fatin ezaty' la..laz2 baru die cakap nama dak 2, syafiqah. Aku pun ttbe macam pnh dgr nma 2. Utk kepastian,aku pun tnye lah dak 2 umurnye bawah kite ke. Then die ckp 'yup'. Cnfirm la 2 dak yg dulu 2. Mls la nk ingt kisah dlu..uhu~~
Lps abis test LAW, ape lg online la!!!ehe~~Online punya online..dalam kul 2 lbey nk kul 3 cam 2,ttibe IF call..borak la dgn die..die cite semua masalah yang die hadapi drpd thn lepas.zman2 kegelapan die.Sampai die sebak eh bile nk bercerita.Then,ttibe die cite psl kiteorg dlu.pasal prasaan die kt aku.smpai aku menitiskn air mata.Mungkin teringat mse dlu2.huhhu~~
and aku pun x lepaskan peluang untuk luahkan ape yang x terluah dlu..Semua aku cerita n sekali lagi die menngis dgr cite aku..So aku kuatkan semngat ble aku dgr die cam 2.aku nasihatkn die ape yg aku mampu je la..
huhuhu~~mne la tau, 2 laz aku dpt wat cam 2..lepas nie dia da jd hal milik org lain..huhuhu~~
aku mendoakn agar die menyayngi "syafiqah' dengan seikhlas hati nya dan tidak akn mengalami kehilangan lagi sprti ape yg diharapkan..amiinnn.....
lepas je ltak fon,aku menangis semau nye..aku lepaskn semuanya..Ya Allah!!ko kuatkanla hati hamba mu ini..


No comments: