Thursday, September 10, 2009

THANK YOU SOO MUCH!!!

Thanks sangat2
kpd mereka2 yg tlh
membuatkn neuron otak korang ingt befday aku

huaaa!!!!
da 20thn
ttbe teringat pesan nenek
(ha,da besar nie jge kelakuan,prangai elok2,awk 2 bkn bdk kecik lg)
huhuu..

x terasa langsung nk raikan befday dgn hati yg girang pd thn kli ni
x spt thn2 yg lps,aku akn merasakn 10 september sgt bermakne
wlaupun xde spe yg ingt..
bia aku hepikan dri sendiri yg semakin hari,smkin membesar
dan di panjangkn umur..
alhamdullillah..

dgn rase kemalasan thp maksima pd ari nie.
xtau nape..huhu..
pergi dsp pun lembab mcm siput,
tp bersiap mcm nk g bdr..ehehe..
simple je sbnrnye..
ahakz..*geli*
sgt bosan sbb bdk2 part 1 rmi yg xdtg coz dieorg ade test esk..
pnt je aku dtg..
nseb bek dak2 nyanyian ade..
aku da pk nk blik awl da,
tp dak2 nie ajk g lpak uptown.
then bile pk perut yg lapar & perlu d'isi
so,ikutkn.

kul 12 je,da ready nk kuar
ade snow trun dr bumbung dsp,
tp xsejuk pn..
diikuti dgn nyanyian HAPPY BIRTHDAY!!
hohoho..
terharu mak!!
then,lepak g uptown
ceria di smping mereka,
syidah,ecah,katil,walid n azim
terima kasih babes..

panggilan telfon,sms,n mms diterima tnda ingatn kt dri ini..
terharu lg..
huhu..
mmg xde ungkpan lain yg bleh diungkapkan
selain drpd..
terima kasih anda semua..
saya syang kamu semua..

nurul aida,kuntum,aida xiaojie,lily xiaojie,ela xiaojie,finaz,qaqa,opie,zera,itik,bana,badek,ecah,amuk,zharif,fatin fazreen,amy,eza,ecah,syida,azim,walid,katil
ibu,boboy,baby,angah,nenek tercinta,pie,kak yong
*hrp maaf klu ade yg tertnggal @ terlps pandang ye
10 SEPTEMBER 2009

HAPPY BIRTHDAY TO ME
20 YEARS OLD!!
huhuu..
~alhamdullilah saya HAPPY~

No comments: