Monday, December 21, 2009

If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it doesnt, then it was never meant to be.
semua sebab salah faham kn??
ya..sebab itu..
tapi nak wat camne,mmg itu dah disuratkan
"we never meant to be"
hoho~~
kamu jaga dia elok2..
saya tau la dia tau semua
tapi perasaan dia yang mungkin dia simpan,
kamu tau ke??
walaupun dia always kata ok,percaya kat kamu,faham kamu
tapi di sebaliknya kita tak tau kan.
tapi saya tau dia always ok
sebab dia sayang kamu
mungkin lebih dari saya sayang kamu
tak pe la,saya da boleh terima semuanya
hoho~~
sebab tu saya tak mau contact kamu lagi
huhu~~
saya tau kamu fikir lain psl saya
tapi saya x pedulik
saya x pedulik apa perasaan kamu
saya makin sembuh
sembuh dari semuanya
kalau boleh..
saya x mau jumpa @ terserempak dengan kamu
kawan dengan kamu pun tak mau.
semua yang jadi ni bukan salah sesiapa
maaf juga sebab kamu tunggu lama dulu
sebab DIA dah suratkan yang terbaik utk kamu
DIA hadiah kan kt kamu
kamu bersyukur n ikhlaskan diri ye
apa yang penting,
saya x pernah lupa untuk sebut nama penuh kamu
bila mnghadap DIA
alhamdullah tak pernah lupa..
sebab saya akan bahagia bila kamu bahagia
saya makin tak de perasaan sekarang
macam yang kamu selalu cakap
saya ni macam kayu,tunggul,batu
hahaha
saya x pnh pedulik
si mantol!! ;-p
biarlah saya macam nie
yang penting DIA tau apa yang terbaik utk saya
sebab DIA yang da tentukan
saya akan terima je
walaupun ambil masa untuk semua nie,
saya redha..
huhu~~
terima kasih ya Tuhan untuk semua ini :)

No comments: