Tuesday, December 8, 2009

UNTUK MEREKA

EGO aku sangat tinggi
ye...
tapi ada aku kisah
pergi m**p*s tu semua
hanya sebab "MEREKA"

Bile aku pikirkan
"MEREKA"
aku jadi rindu pada masa itu
di sebabkan
"MEREKA"
aku boleh rendahkan ego aku yg mnggunung nie.

Walaupun korang
berpaling,
tak ambil peduli,
'pergi mampus sama lu'
'itu hal aku,ko jgn masuk campur'
pentingkan diri sendiri,
tak berapa nk ingat,sape ko eh??,
n mcm2 lagi la..

tapi korang mmg tetap dlm ingatan aku
memori n semua kenangan takkan aku lupa
apa apa pun korang tetap kwn aku
aku sayang korang
yang penting..
nama korang ada dlm setiap doaku

SAYA SAYANG KAWAN KAWAN SAYA

p/s:haha..da mcm hari persahabtn sedunia da.tp ni yg aku rse skrg.rindu giler especially kt kwn2 sk sementa n smk(p)kpr.bile la ley ketemu sama kalian. :(

No comments: