Wednesday, February 24, 2010

DIA DATANG :)

aku tau aku sllu kalah dgn lu.
tapi bile di fikirkn balek,kekalhn tu aku yg create sendiri..
mana tak nya aku x cam excited lak nak citer kt lu..
huhuhu
bi
la aku citer,lu dengan muka senyum jahat giler
sambil aku tengok muka lu senyum perli
damn it!!

tapi aku still bercerita kt lu..
hahahaha..
sekarang ni pun bukannya entri pasal nk cerita betapa lu ni seorang pendengar yang baik,

atau pun lu ni seorg pemerli yang berkaliber,
atau pun lu ni mmg dilahirkan sbg pemenang,
atau pun lu ni begitu & begini..


tapi....


sebab aku happy la..

hahahahaha...
lu mesti da dpt agk kn knp??
hhhehhe..
lantak lu la nk pk lu mng lg ke..
aku x pedulik..

tp rsenye cam lps ni,aku da boleh tunjukk
n kt lu ambang2 kekalhn lu..
hohohoho~~
'hidup ni umpama roda,kekadang kita kt atas,kekadang kita kt bawah'

so,watch out bro!!!

hahahahahhaaha

No comments: