Tuesday, February 23, 2010

HAHAHA! CAM HARAM!!

Rentetan nya agak serabut.Bukannya serabut apa,cuma nampak sibuk disitu.Niat nya ingin lari dari kesibukan itu tapi terjerat juga.Tapi tidak mengapa,bukan untuk sesiapa pun.Untuk 'MEREKA' juga. 'MEREKA' yang selalu menjadi sebutan di dalam doa seharian.

Walaupun terpaksa melalui situasi yang tidak berapa di senangi,tetapi HARUS juga ok!. Sebab 'MEREKA' ni lah.

tidak mengapa, saya SAYANG 'MEREKA'.

Ada juga yang bertanya,tak ramai..cuma sorang dua.

"Macam mana dgn diri sendiri?"

Jawapannya sangat mudah..

"Melihat "MEREKA" senang,itulah diri saya.Anda boleh melihat saya tersenyum kepuasan."

tapi bagaimana untuk yang tidak puas??

hmmm...

"anda akan melihat kemuraman saya untuk situasi begitu"

tapi bagaimana dengan masalah peribadi yang dialami??

"perlu ke nak bagitau orang kalau mereka pun tak dapat nk memahami.tak pe,simpan sendiri k.itu hanya bercerita kepada Maha DIA"

Kepada "MEREKA",jangan risau k. Aku sangat SAYANG korang semua. Walau apa pun kesalahan yang aku buat,sila MAAFKAN aku.

kepada yang concern,aku mmg begitu~~
TERIMA KASIH byk2..


No comments: