Sunday, March 14, 2010

Jangan baling kerusi! ;)

Friendly di UTM,Skudai & Diskusi bersama delegasi UTM

Aku??
sudah semestinya terlibat untuk diskusi itu. Aku ni atlet la pulak kn.tapi aku budak sukan gak.tapi dalam sukan rekreasi.Sukan yang lain pun aku ley gak,but more on sport recreation. (nk jugak..ehehe)
Mula mula memang malas nak brdiskusi ni.nk diskusi pasal ape??huh!tapi disebabkb wakil Jawatankuasa Sukan Pelajar ramai yang tak dapat nak attend & aku as setiausaha,of course la kena buat laporan & catit mencatit sume.Then,kena la pergi.huhuhNasib ada geng.especially senior ku,k.afdzan, orang2 kuat JSP.abg n adek pun pergi.so lega la sikit.

Bergerak ke UTM 2 bas & 1 van. Aku naik van.ehehe. Atlet2 & sebahagian wakil JSP naik bas. Sampai je kt UTM,kami di sambut dengan agak meriah. Friendly & Diskusi ni adalah antara UiTM Segamat & Jawatankuasa Mahasiswa Kolej Rahman Putra (1 of da kolej there).


Diskusi & game start pada waktu yang sama. Diskusi semua berjlan dengan lancar, alhamdulillah..Dieorg tahu mengenai kami, & kami pun tahu mengenai sistem dieorg. Layann sgt bagus punyeee..hehehe.Dioerg baik2 belaka. :))


The conclusion is,team Kolej Rahman Putra UTM,Skudai menang keseluruhan.Dan kami pulang dengan tempat kedua & sesuatu yang berguna untuk sesiapa yang terlibat dengan diskusi. Insyaallah,selepas ini program ini akan menjadi aktivti tahunan & melibatkan universiti 4 penjuru.Insyallah..~~

Last, Thank You so much JKM KRP
here are da pic :)

No comments: