Friday, March 12, 2010

nak hujan turun boley??

aku tak tau aku rasa apa masa tu
mungkin tiada perasaan

dengan nada lembut aku berkata kata

sehinggakan ada rakan yang menegur


'eh,tu fatin ke yang tgh bercakap tu'

'kuang ajaq ea korang.ehehe'


yela,orang cakap lembut dengan kita takkn nk tengking2 lak.
hmm... tapi mmg mendapat panggilan yang tidak disangka sangka
tak tau la time tu terkejut ke tak
tapi memang tak rasa apa2


rasa nya sama macam suatu ketika dulu


tapi bila asyik pk & terus pk..
agak terusik gak

tak pe, aku akn berusaha untuk memenuhi janji kepada diri sendiri

untuk AKU

bukan untuk org lain


hmm..xtau nak wat pe skrg,rse cam nak kuar,tp ia mcm stuck kt situ.
mau ikot kamu2 g melaka,tp ada komitmen lain :( mau turun hujan ley x??


ok,mahu tido. bye~~

No comments: